Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android

Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android

Game Android - Hari ini admin akan berbagi game android seru dan menarik dari developer game ternama SEGA of America, yang pastinya cukup menyenangkan untuk menjadi permainan anda di saat senggang yang anda miliki. Anda para gamers pastinya sudah gak asing lagi dengan game dengan tokoh karakter landak yang memiliki kostum khas ini. Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android akan membawa anda terus berlari di lingkungan dengan 3D yang menakjubkan. Anda dapat berlari, melompat, dan berputar saat memainkannya. Game ini memiliki lingkungan yang tidak berujung dan akan menguji seberapa jauh anda berlari. LKIngkungan yang anda lalui tidak semudah yang anda bayangkan, karena pada area yang anda lalui akan terdapat banyak rintangan, dan anda harus cekatan untuk menghindari setiap rintangan yang ada, agar petualangan anda tidak berakhir. Untuk anda yang ingin sejauh mana anda dapat berlari segera mainkan game Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android yang admin bagikan kali ini.

Features Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android:
  • AMAZING ABILITIES! Utilise Sonic’s powers to dodge hazards, jump over barriers and speed around loop de loops. Plus defeat enemies using Sonic’s devastating homing attack!
  • STUNNING GRAPHICS! Sonic’s beautifully detailed world comes to life on mobile and tablet – never has an endless runner looked so good!
  • MULTIPLE CHARACTERS! Choose to play as one of Sonic’s friends, including Tails, Shadow and Knuckles.
  • EPIC BOSS BATTLES! For a limited time only face off against one of the nastiest and most evil enemies ever – Zazz from Sonic Lost World. As one of the most dangerous members of the devastating Deadly Six, you must use all of Sonic’s agility and abilities to rise against Zazz and take him down before it’s too late!
  • POWERUPS! Unlock, win or buy ingenious power-ups to help you run further. Including head starts, shields, ring magnets and unique score boosters!
  • KEEP ON RUNNING! Get more rewards the more you play! Level up your score multiplier by completing unique missions, or win amazing prizes including Red Star Rings & additional characters by completing Daily Challenges and playing the Daily Spin.
  • SOCIALLY CONNECTED! Challenge your friends on the leader boards or invite your friends through Facebook to prove who the best speed runne.
SCREENSHOOT
Sonic Dash 2.3.0.Go APK AndroidSonic Dash 2.3.0.Go APK Android
Sonic Dash 2.3.0.Go APK AndroidSonic Dash 2.3.0.Go APK Android

LINK DOWNLOAD
Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android - Server 2

File Size : 18.98 MB
REQUIRES ANDROID : OS 2.3.3 And Up

Demikian yang dapat admin bagikan mengenai Game Android Terbaru kali ini, semoga postingan kali ini menghibur, dan nantikan postingan menarik lainnya. Terimakasih atas kunjugnannya.

Anda sekarang telah mengunjungi :
Url :  http://www.apk46.com/2015/07/sonic-dash-230go-apk-android.html

0 Response to "Sonic Dash 2.3.0.Go APK Android"

Posting Komentar